Opis procedure za rešavanje reklamacija kupaca
Postupak obuhvata sledeće aktivnosti:
- Prijem i evidentiranje reklamacije korisnika
- Obrada podataka iz reklamacije
- Odobrenje za rešavanje reklamacije
- Obrada troškova reklamacije
- Verifikovanje i zaključivanje reklamacije
Šta sve spada u reklamacije klijenata?
U reklamacije klijenata spadaju:
- Primedbe na neizvršavanje ugovornih obaveza (npr. kašnjenje u isporuci)
- Nezadovoljstvo korisnika isporučenim tehničkim rešenjem (proizvod ili usluga koja je isporučena nije u skladu sa inicijalnim zahtevom korisnika)
- Primedba na rad tima ili primedbe na kvalitet ophođenja i komunikacije sa zaposlenima kod korisnika (npr. neljubaznost, nepružanje informacija ili davanje netačnih informacija)
- Reklamacija može da bude i primedba potencijalnog korisnika, koji još uvek nije kupio proizvod / uslugu (npr. kašnjenje u predaji ponude).
Šta ne spada u reklamaciju?
- U reklamacije korisnika ne spadaju prijave naknadnog oštećenja robe (posle zvaničnog preuzumanja robe)
- Proizvod mora biti u stanju I uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu. Naša firma ne može da snosi odgovornost za oštećenja robe koja su nastala nestručnim ili nenamenskim korišćenjem isporučene robe i u tom slučaju kupac će biti u obavezi da nadoknadi nastalu štetu
Kako mogu da prijavim reklamaciju?
E-mail: reklamacije@dugacolor.rs
Telefonski broj: 064/6411711
Poštanska adresa: IV Kraljevacki bataljon 35/3, 36000 Kraljevo